رکسانا 

تنها فکرم در حال حاضر این بود ک چیکار کنم  ؟ 

یعنی متین هنوز من و یادش ؟ 

یا ...نه امکان نداره  اون روزی ک منو تنها گذاشت بهم قول داد قول داد که  منو فراموش نکنه ...اما خب اون الان احتمالا ی آدم خیلی مهمی شده اما ...من چی؟ .،یعنی منو فراموش کرد ؟ ...البته ۱۷ سال  از اون موقع میگذره 

۱۷ سال ک من فقط ب عشق اون درس خوندم ...من ی دخترم شاید واسه  همین ۱۷ سال از عمرم با یاد متین گذشت !

شاید واسه همین انقدر درس خوندم تا یکی از دانشگاه های آمریکا منو قبول کنه 

مامان آسیه همیشه میگفت عشق فراموش نشدنیه 😊💔

پس همونطور ک من اونو فراموش نکردم اونم منو فراموش نکرده 

¤رکسانا 

*جونم ؟

¤کجا سیر میکنی نیم ساعت دارم صدا میکنمت 

*ببخشید 

¤بزار حدس بزنم یا داشتی ب عشق بچگی  هات فکر میکردی 

یا داشتی ب  کسی ک امروز واست غیرتی شد  فک میکردی 

* راستش داشتم ب این فک میکردم ک متین منو فراموش کرده یعنی؟

¤راستش نمیخوام بهت الکی بگم ولی اگه فراموشت نمیکرد تو این همه سال نمیتونست ی خبر ازت بگیره؟

*شاید شماره نداشت؟ 

¤باشه شماره تورو نداشت شماره پرورشگاه رو ک داشت

*بس کن 

¤رکسانا یکم فک کن ...

*بیا بریم سر کلاس 

رفتیم سر کلاس کل کلاس حواسم ب این بود ک یعنی متین فراموش کرد منو؟ 

با ضربه هایی ک خواهر گرام ک بغل دستی من بود بهم میزد ب خودم اومدم و حواسم و ب کلاس دادم 

ک استاد گفت خانم تهرانی حواستون کجاست 

*بله استاد 

ب سوالی ک رو تخته نوشته بود اشاره کرد و گفت جواب؟ 

جواب رو گفتم 

استاد : آفرین دخترم 

¤تو ک تو کلاس حواست نبود چطوری جواب رو گفتی 

*ببخشید دیشب تا ۳ صبح  داشتم میخوندم 

دیگه چیزی نگفت ک منم چیزی نگفتم و ب درس گوش دادم 

و با خسته نباشید بلندی ک استاد گفت از جام بلند شدم  و رفتم سمت  در خروجی ک بعد چن دقیقه ملیسا باهام هم قدم شد و باهم رفتیم سمت خوابگاه و.....

.

.

.

.

.

.

.

.

بچه ها ببخشید کم شد همین رو هم ب زور نوشتم بخدا😞

واقعا خیلی خسته ام 

ولی خواهریم جبران میکنه 😊

عاشقتونم 💛💛

شمس  باشید  

کامنت یادتون نره 💛💛